För en fullständig kravställning behövs ofta många olika perspektiv, våra konsulter samlar alla som behöver delta i kravspecificeringen och lyfter behoven som finns. Det är grunden för att ställa rätt krav och sammanställa ett upphandlingsdokument som innehåller all väsentlig information.
När behoven är fastslagna upprättar vi upphandlingsdokumenten och säkerställer att upphandlingen fokuserar på det viktiga för organisationen samt att det finns relevanta kvalificerings- och utvärderingskriterier för anbuden. Våra upphandlingskonsulter tar aldrig genvägar när upphandlingsdokument upprättas. Vi vet att det kan resultera i undermåliga handlingar som kan leda till onödigt höga priser i kontraktet eller i värsta fall till överprövning.
En konsult från Din Upphandlare AB hjälper er att annonsera upphandlingen på ett korrekt sätt. När anbudstiden har passerats tar våra upphandlingskonsulter hand om anbudsöppning samt uteslutning, kvalificering samt prövning av anbud.
Offentliga upphandlingar varierar i storlek och vi har varit med om de flesta typer av upphandlingar. Därför kan vi även agera rådgivare om ni vill ha en extern part som bollplank för era egna upphandlare. Din Upphandlare AB är en flexibel partner som vill ha långsiktiga relationer med er som kund, därför månar vi om att hjälpa er på det sätt som passar er organisation bäst – som rådgivare, tillfällig expert eller som en långsiktig del av er upphandlingsavdelning. Vi har erfarenhet av att tillsammans med organisationen:
Din Upphandlare AB
Persuddevägen 55
135 52 Tyresö
Telefonnummer: +46 (0)762 - 57 00 26
E-post: cecilia@dinupphandlare.se